الرئيسية / اعلانات ومناقصات / מכרז פומבי מס’ 5/2022 – הצעה למתן שירותי תכנון מפורט לביצוע עבודות פיתוח ותשתיות בשכונת אלסהלה

מכרז פומבי מס’ 5/2022 – הצעה למתן שירותי תכנון מפורט לביצוע עבודות פיתוח ותשתיות בשכונת אלסהלה


2022-05-23

לחץ כאן לעיון והורדת מסמכי המכרז

  1. המועצה המקומית מסעדה ( להלן : ” המועצה ” ) מזמינה בזאת הצעות למתן שירותי תכנון מפורט לביצוע עבודות פיתוח ותשתיות, כולל צוות יועצים כמפורט במסמכי המכרז. המועצה תתקשר בהסכם לביצוע התוכנית עם מציע אחד, שיהיה ראש צוות התכנון ומנהלו ( להן “המציע “) , ואשר יהיה אחראי בפני המועצה בכל הקשור להצעה זו  ובהמשך, במידה ויבחר, לשירותי  התכנון במלואם, והכל כמפורט במסמכי המכרז.
  1. את מסמכי המכרז ניתן לרכוש במחלקת הגביה של המועצה  החל מיום  26.5.2022 בסכום של  2,000 ₪ (שלא יוחזרו) בימים א ‘ – ה’ בין השעות 9:00 עד 15:00

ניתן לעיין במסמכי המכרז, ללא תשלום וקודם לרכישתם, במשרדי המועצה, או באתר האינטרנט של המועצה בכתובת www.masadalc.com , וזאת החל מהמועד הנ”ל.

  1. מפגש הבהרות יתקיים ביום ה’ 2.6.2022  בשעה 11:00 בבוקר  בלשכת מהנדס המועצה. ההשתפות במפגש זה הנה חובה ותנאי להשתתפות במכרז. 
  1. המועד האחרון להגשת ההצעות יהיה ביום א’  12.6.2022 בשעה 15:00 במסירה ידנית במשרד מנהלת לשכת ראש המועצה.
  1. המועצה לא מתחייבת לקבל את  ההצעה  הזולה ביותר ו/או כל הצעה אחרת. כמו כן , המועצה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המכרז בכללותו או כל חלק ממנו, ולא תהיה למציעים כל  זכות לתבוע ו/או לבקש ו/או לדרוש ו/או לקבל כל פיצוי כתוצאה מכך.

 

בכבוד רב,

ד”ר מתי אבני, עו”ד

ראש המועצה

mh202205_petoh

شاهد أيضاً

כפר מסעדה

בקשה לקבלת הצעות מחיר לאספקת והתקנת שלט כניסה לכפר מסעדה

לחץ כאן להורדת טופס הצעה לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז המועצה המקומית מסעדה (להלן : …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *