الرئيسية / المجلس المحلي / חופש המידע / הזמנה להגשת בקשות להצטרפות למאגר היועצים והמומחים ולרשימת הספקים / קבלנים ונותני שירות של המועצה המקומית מסעדה

הזמנה להגשת בקשות להצטרפות למאגר היועצים והמומחים ולרשימת הספקים / קבלנים ונותני שירות של המועצה המקומית מסעדה


2022-08-01

המועצה המקומית מסעדה מזמינה בזאת ספקים/קבלנים, יועצים ונותני שירות להגיש בקשות להצטרפות למאגר היועצים והמומחים של המועצה ( להלן : ” מאגר היועצים והמומחים ” )  ולרשימת  הקבלנים, ספקי שירותים/טובין של המועצה ( להלן : ” רשימת הספקים והקבלנים ” ), וזאת בהתאם לחוזר מנכ”ל משרד הפנים מס’  8/2016  ” נוהל התקשרויות לביצוע עבודה מקצועית הדורשת ידע ומומחיות מיוחדים או יחסי אמון מיוחדים בפטור ממכרז “, או לצורך מכרזי זוטא על פי  סעיף 8 לתוספת הרביעית  של צו המועצות המקומיות,  תשי”א – 1950.

המבקשים להיכלל במאגר היועצים והמומחים או ברשימת הספקים והקבלנים   עליהם להירשם  למאגר ולרשימה באופן מקוון באתר האינטרנט של המועצה  המקומית מסעדה שכתובתו :  http://masadalc.com ,  בצירוף כל  המסמכים הנלווים כמפורט באתר. ההרשמה תתבצע אך ורק באופן מקוון באתר המועצה.

לרישום למאגר ספקים לחץ כאן

לרישום למאגר יועצים לחץ כאן

ועדת המכרזים של המועצה תהא רשאית להוסיף תחומים  נוספים לרשימה, בהתאם לצרכי המועצה ותאגידיה .קבלנים, ספקי שירותים/טובין. . בקשה שלא תמולא כראוי ו/או שלא יצורפו לה כל האישורים והמסמכים הנדרשים-לא תידון.

יובהר כי תהליך זה אינו מכרז  ואין בו כדי להוות התחייבות כלשהי של המועצה להתקשר עם מי מהקבלנים /הספקים/היועצים ונותני השירות שיגישו את  מועמדותם להיכלל במאגר.

אם נתקלת בבעיות במילוי הטופס באתר אנא שלח הודעה  עם פרטיך ופרטי התקלה לדוא”ל : gizbar@masade.muni.il.

 

בברכה,

ד”ר מתי אבני ,עו”ד

ראש המועצה

maagar_persom

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *