الرئيسية / اعلانات ومناقصات / הזמנה למתן הצעות לתפקיד יועץ משפטי חיצוני קבוע למועצה המקומית מסעדה

הזמנה למתן הצעות לתפקיד יועץ משפטי חיצוני קבוע למועצה המקומית מסעדה


2022-11-14

הזמנה למתן הצעות לתפקיד יועץ משפטי חיצוני קבוע  למועצה המקומית מסעדה

( בכפוף להוראות חוזר מנכ”ל משרד הפנים מס’ 2/2014 )

 לחץ כאן לעיון והורדת מסמכי מכרז

  1. המועצה המקומית מסעדה ( להלן : ” המועצה ” ) מזמינה בזאת הצעות לתפקיד היועץ המשפטי החיצוני הקבוע של המועצה ( להלן : ” היועץ המשפטי ” ).

הליך הבחירה ביועץ המשפטי אינו בגדר מכרז, אלא הליך פומבי לקבלת הצעות שתיבחנה בהתאם ובכפוף להוראות חוזר מנכ”ל משרד הפנים מס’ 2/2014 ” נוהל מינוי יועץ משפטי  חיצוני קבוע לרשות מקומית ” ( להלן : ” הנוהל ” ). מגיש ההצעה מוחזק כמי שקרא ומכיר את הוראות הנוהל.

  1. את ההצעה יש להגיש בתיבת המכרזים במשרד מנהלת לשכת ראש המועצה, במעטפה סגורה עליה יירשם ” הליך לבחירת יועץ משפטי חיצוני קבוע ” בלבד, וזאת עד ליום 27/11/2022 בשעה  14:00 .  הצעה שתוגש לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל תיפסל ולא תובא לדיון.
  1. ניתן לעיין ולקבל את מסמכי המכרז ( ההליך ) במזכירות המועצה בשעות העבודה הרגילות או באתר האינטרנט של המועצה בכתובת www.masadalc.com .
  1. התשלום ליועץ המשפטי יהיה חודשי ויכלול את השירותים הבאים :

א. ייעוץ משפטי למועצת הרשות המקומית  ולוועדותיה, לראש המועצה ולסגן ראש המועצה  שלו הואצלו סמכויות לפי סעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות                   (בחירת ראש הרשות וסגניו וכהונתם), תשל”ה-1975, ולעובדי הרשות, בכל ענין הדרוש למילוי תפקידי המועצה לפי כל דין; כן יחווה היועץ המשפטי את דעתו לפי פניית חבר מועצת הרשות, אם נוכח שהדבר דרוש למילוי תפקידי המועצה ואין במתן חוות הדעת כדי להעמידו במצב של חשש לניגוד עניניים.

ב. יעוץ לועדת המכרזים ומתן חוות דעת בענייני מכרזים.

ג. ייצוג המועצה בהליכים בבתי המשפט בערכאות השונות, בית הדין לעבודה, בית  דין למשמעת, בוררות  או  כל גוף  ו/או פורום  בעל סמכות שיפוטית או מעין שיפוטית, לרבות התיקים הפעילים של המועצה כיום בבתי המשפט ( אם בתביעות של המועצה ואם בתביעות כנגדה ). במקרה של תביעה המחייבת התמחות מיוחדת רשאית המועצה, על פי שיקול  דעתה הבלעדי ובהתאם לקרטריונים עבור מקרים כאלה, להתקשר עם עו”ד אחר המתמחה בנושא, בכפוף לנהלים הקבועים בדין ובחוזרי מנכ”ל.

ד. טיפול בתיקי הוצאה לפועל כנגד המועצה בלשכת ההוצאה לפועל.

ה. טיפול והסדרת הייצוג בתביעות ביטוח שהוגשו ו/או נפתחו כנגד המועצה מול חברת הביטוח ו/או בבתי המשפט.

ו. עריכת מכרזים, חוזים והתקשרויות, בדיקתם ואישורם ( למעט חוזים / מכרזים הדורשים התמחות ומומחיות מיוחדות ).

ז. השתתפות בישבות המועצה ובוועדותיה לרבות ישיבות שבהן נדרשת השתתפות עפ”י דין ו/או לפי דרישת המועצה, וכן בוועדות המועצה שהוזמן אליהן ובישיבות  צוות ופגישות עבודה.

ח. התייצבות אישית במשרדי המועצה 2 ימים בשבוע כמפורט במסמכי המכרז.

ט. עבור טיפול בעניינים נוספים ו/או חריגים שלא נכללו בגדר הטיפול השוטף ( השירותים דלעיל ) ישולם בנפרד שכ”ט שעתי בשיעור 200 ₪ כולל מע”מ לשעת  עבודה, כאשר המועצה תהיה רשאית להעביר עניינים אלה לטיפולם של עורכי דין אחרים בהתאם לנוהל מסירת עבודות משפטיות לעורכי דין חיצוניים ברשויות   המקומיות.

* יודגש כי שכר הטרחה לא ישולם על ידי צדדים שלישיים.

 

  1. הצעת המחיר :

הצעת המחיר תכלול את כל המרכיבים ( השירותים דלעיל ) והתייחסות לתוספת או הנחה באחוזים ( לא יותר מ – 20% ) מסכום שכר הטרחה החודשי אשר נקבע על ידי המועצה והעומד ע”ס  13,500 ₪ לא כולל מע”מ.

סכום ההצעה יוצמד למדד המחירים לצרכן, כאשר מדד הבסיס יהיה המדד הידוע ביום חתימת ההסכם עם היועץ המשפטי הנבחר.

התמורה הנ”ל אינה כוללת תשלומים בגין אגרות, הוצאות צילום והעתקת מסמכים ממוסדות חיצוניים, הוצאות חוות דעת מקצועיות של מומחים ונסיעות ( עפ”י תעריף  החשב הכללי ) וטיפול בעניינים חריגים שלא נכללו במסגרת הטיפול השוטף כמפורט לעיל.

 

בכבוד רב,

ד”ר מתי אבני, עו”ד

ראש המועצה

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *