الرئيسية / اعلانات ومناقصات / מכרז לקבלת הצעות לרכישת חשמל מיצרנים פרטיים

מכרז לקבלת הצעות לרכישת חשמל מיצרנים פרטיים


2020-05-20

מכרז פומבי מס’ 2/2020

לקבלת הצעות לרכישת חשמל מיצרנים פרטיים עבור המועצה המקומית מסעדה

מסמכי המכרז:

 

  1. המועצה המקומית מסעדה, (להלן: “המועצה” ) מזמינה בזאת לקבלת הצעות מחיר מיצרנים פרטיים לרכישת חשמל במחיר מוזל בהשוואה לתעריפי החשמל הרשמיים כפי שנקבעים, מתעדכנים ומתפרסמים מעת לעת על ידי  הרשות לשירותים ציבוריים- חשמל, והעומדים בתנאי הסף להשתתפות  במכרז.
  2. המועצה מעוניינת להתקשר בהסכם לרכישת החשמל הנצרך על ידה, בהנחה על תעריף החשמל.
  3. רשאי להגיש הצעה למכרז מציע אשר רכש את מסמכי המכרז ואשר יעמוד בכל התנאים המוקדמים המפורטים במסמכי המכרז אשר עיקרם: המציע הינו תאגיד הרשום כדין בישראל והוא אינו מצוי בהליכי פירוק ו/או חדילת פירעון, המציע הינו בעל רישיון קבוע ו/או מותנה לייצור חשמל בהיקף של 30 מגה וואט.
  4. צריכת החשמל בשטחי המועצה בהתאם לנספח א.
  5. ניתן לעיין במסמכי המכרז החל מיום: 19.5.2020 באתר האינטרנט של המועצה

בכתובת:masadalc.com.  כמו כן החל ממועד זה יהיו זמינים לעיון לכל דורש, ללא תשלום, במשרדי המועצה המקומית מסעדה בכפוף לתיאום עם  מנהלת לשכת ראש המועצה  במיילliska@masade.muni.il   או בטל’ 0526982269 .

  1. ניתן לרכוש את המכרז , במחלקת הגביה בבניין המועצה, תמורת סך של 1000 ₪,  (אלף ₪ ), כולל מע”מ, אשר לא יוחזרו בכל מקרה לרוכש.
  2. שאלות והבהרות בנוגע למסמכי המכרז, לרבות בקשר לסתירות, שגיאות, אי התאמות או ספק כלשהו בקשר למובן המדויק של כל סעיף או פרט במסמך כלשהו ממסמכי המכרז, תתקבלנה בכתב בלבד, וזאת לא יאוחר מיום: 25.5.2020 בשעה, 12.00 .
  3. שאלות והבהרות יש להפנות בכתב בלבד, באמצעות דוא”ל:liadshash@gmail.com  ולכתב את  najeeb1971@yahoo.com . המציעים יישאו באחריות הבלעדית לוודא טלפונית, במספר פל’ 0543377311, כי שאלות ההבהרה נתקבלו כנדרש אצל המועצה.
  4. המועד האחרון להגשת ההצעות הינו עד ליום : 31.5.2020  בשעה 13.00.
  5. הצעה אשר לא תוגש במועד ו/או לא תכלול את כל המסמכים הנדרשים, לא תתקבל.
  6. אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא, המועצה רשאית להתחשב, בין השאר בתנאי הסכם ההתקשרות של כל מציע, בניסיונו של המשתתף לבצע את ההתקשרות נשוא ההליך ,כמו כן המועצה רשאית לבטל את ההליך.

 

    בכבוד רב,

    רו”ח פאיז חנא

ראש מועצה מקומית מסעדה

شاهد أيضاً

חוג עברית

הודעה על הצורך באיוש משרה זמנית – מדריך חוג חברתי לנוער בשפה העברית

בהתאם לתקנה 2 (12) לתקנות העיריות ( מכרזים לקבלת עובדים ברשויות המקומיות ), התש”ם- 1979 …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *